Effaclar DUO- mój numer UNO ;)

9 Maj

Najlepszy, najcudowniejszy, najukochańszy…Mogę tak jeszcze długo🙂 Krem ten został mi polecony przez kosmetyczkę, która stwierdziła, że może on pomóc w utrzymaniu skóry w dobrej kondycji. Początkowo nie miałam zamiaru go kupować, gdyż kiedyś miałam małą przygodę z Triacnealem i stwierdziłam, że działanie będzie podobne. Mimo to, skusiłam się.

Krem według producenta ma pomagać w zwalczaniu niedoskonałości skóry, ich leczeniu, a także delikatnie złuszczać naskórek, zapobiegając tym samym jego zaleganiu i zapychaniu porów.

Jak się sprawdza? Naprawdę fajnie, może nie wyeliminuje wszystkich zmian i nie uleczy cudownie cery, ale pomaga utrzymać ją we względnej czystości i jednocześnie przyspiesza proces gojenia już powstałych niedoskonałości. Co więcej, w przeciwieństwie do TriAcnealu nie powoduje szczypania i ściągnięcia skóry.

Krem można stosować zarówno rano, jak i wieczorem, aczkolwiek w tej chwili ograniczam się do nakładania go tuż przed snem, gdyż po pewnym czasie może powodować wysuszenie. Podczas kuracji należy pamietać, aby na dzień bezwzględnie stosować krem z wysokim filtrem, gdyż Effaclar pocienia naskórek, w związku z czym mogą powstawać przebarwienia.

Obecnie kończę pierwsze opakowanie(zakupione pod koniec marca), ale już wiem, że na pewno zakupię kolejne!

Skomentuj

