Lush- Aqua Marina

3 Sty

Pasta Aqua Marina firmy Lush to produkt, do zakupu którego przymierzałam się dłuższy czas. Oglądając recenzje na yt, od razu zaglądałam na allegro, aby sprawdzić, czy przypadkiem nie uda mi się zakupić tego produktu w okazyjnej cenie. Niestety ta działała na mnie odstraszająco. Teraz, z racji tego, że przebywam w kraju, w którym można płacić w euro (!:)), udało mi się go zakupić za 7 euro w sklepie firmy Lush.

Co mogę powiedzieć o tym produkcie? tyle, że chyba nie powinnam żałować, że jest tak trudno dostępny w Polsce. Dobór kosmetyków to kwestia indywidualna, więc mogę tylko stwierdzić, że w mnie Lush tylko podrażniał i nie robił nic więcej. Myślę, że nie zawsze warto kierować się opinią innych. Poza tym, czy kosmetyki tej firmy naprawdę można nazwać naturalnymi?? Aqua Marina w moim przypadku podczas i zaraz po myciu twarzy powodowała pieczenie i zaczerwienienie. Oczyszczała buzię oraz zwężała pory, ale kosztem małego piekiełka! Nie jest to z pewnością produkt, po który sięgnęłabym ponownie. Poza tym troszkę zraziłam się do Lush’a, bowiem dla mnie, kosmetyki naturalne nie zawierają sztucznych dodatków, barwników, perfum lub SLS’ów, co wyklucza mydła, pasty i szampony tej firmy z tego grona.

Dziękuję za uwagę!🙂

Odpowiedzi: 2 to “Lush- Aqua Marina”

  1. 3xFocus Styczeń 6, 2012 @ 3:16 pm #

    Hmmm ciekawe czy Lush kiedyś zawita do Polszy… Póki co ceny na allegro czy ebay nie są specjalnie zachęcające, a domyślam się, że w sklepie będą jeszcze gorsze…no ale specjalnie się też w to nie zagłębiałam, więc może źle szukam. Zważywszy na to, że pojawia się coraz więcej kosmetyków prawdziwie naturalnych to nie wiem czy się przyjmie.

    Już jeden sklep „ze szczytnymi ideami” u nas się zainstalował – Body Shop. I co? Kupuję tam tylko jak są mega promocje albo miniaturki, bo zwyczajnie szkoda forsy. Wystarczy porównać – w niemieckim DM nabyłam za niecałe 3 euro (czyli ok. 13 zł) masło do ciała Alverde o przyjaznym składzie i pięknym zapachu. Tę samą pojemność dostałabym w BS za 5 razy więcej…

    BTW:
    Potworku, zobacz to! http://www.fashionpolish.com/2011/11/opi-spring-summer-2012-holland.html
    Jestem zakochana w tej kolekcji🙂

    • potworciasteczkowy Luty 5, 2012 @ 10:04 pm #

      Zgadzam się w 100% Focusku😀 Uważam, że nie warto wydawać pieniędzy na kosmetyk, którego jedyną cechą wyróżniającą jest zapach. Lepiej kupić coś praktyczniejszego. A co do lakierów, są piękne, ale obawiam się, że w tej chwili, nie na moją kieszeń😦
      pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty😀

Skomentuj

