Body Butter Duo z The Body Shop

19 Paźdź

Wiem, że masełko z TBS było nowością dawno, dawno temu, ale dopiero teraz zebrało mi się na zrobienie na jego temat recenzji. Zacznę od tego, że ten drogocenny produkt dostałam w prezencie urodzinowym(:*), sama pewnie nie zdecydowałabym się na zakup ze względu na cenę, a więc nigdy nie dowiedziałabym się co to za cudeńko🙂

Mój „egzemplarz” ma zapach słodkiego groszku. Pachnie obłędnie, czasem rozcieram go tylko po to, aby poprawić sobie nastrój. Z racji tego, że jest to masło „duo” znajdziemy tam produkt o dwojakiej konsystencji. Pierwsza połowa jest lekka, balsamowa, a druga to już typowe masełko, gęste i treściwe. Obie świetnie nawilżają skórę, a do tego dosyć szybko się wchłaniają. Oczywiście, trzeba i tak odczekać z założeniem ubrania (które później pachnieć będzie tym masełkiem:))

Masełko Duo świetnie się spisuje, ale nie daje efektu długotrwałego nawilżenia, tzn. takiego, które utrzymywałoby się nawet bez jego stosowania (ale chyba są to marzenia ściętej głowy :)). Jednak, żeby być sprawiedliwą, muszę dodać, że woda w kranie jest mocno chlorowana, co dodatkowo wysusza skórę, a więc balsam/masło ma więcej do zrobienia. Co do wydajności, myślę, że jest to sprawa indywidualna. Każdy zużywa produkt według własnego uznania i potrzeby. Ja sama stosuję masło od przypadku do przypadku, kiedy mam na nie ochotę, albo moja skóra jest maksymalnie przesuszona. (Niestety „balsamowanie” nie jest moją ulubioną czynnością pielęgnacyjną :p) Co nie zmienia faktu, że sięgam po masełko z ogromną przyjemnością.

Jak już wcześniej pisałam,sama nie zdecydowałabym się na zakup, ale teraz, gdy już wiem, ile daje mi radości jego stosowanie zastanawiam się, czy nie kupię kolejnego (choć niekoniecznie z serii Duo).

Jedna odpowiedź to “Body Butter Duo z The Body Shop”

  1. Agi Październik 19, 2011 @ 2:03 pm #

    :)) ah widzisz ciesze się, że prezent jaki Ci obmyslilam trafil w Twoje gusta, ja co prawda pomimo tego, że kusisz poczekam aż ktoś mi takie sprezentuje🙂

Skomentuj

