„Krwawe wino” Erica Spindler

14 Wrz

Dalej o kryminałach, które są obecnie na topie. Choć jestem w trakcie czytania dwóch serii (Millenium i sagi o….), to w podróż samolotem zabrałam książkę pt. „Krwawe wino” (buziak dla Agi :)). Jest to pozycja lekka, łatwa i przyjemna, która przypadnie do gustu tym, którzy poszukują czegoś lekkiego na wieczór. „Krwawe wino” to opowieść o młodej kobiecie robiącej doktorat z religioznawstwa, która po samobójczej śmierci matki zaczyna szukać informacji na temat swojej przeszłości, ale przede wszystkim chce dowiedzieć się, kim był jej ojciec.  Okazuje się, że wbrew temu co mówiła jej matka, ma krewnych. Aby się z nimi spotkać, jedzie do krainy wina,  a tam czeka na nią nowa miłość, a także zderzenie z przeszłością, której nie pamięta.

 

Podsumowując, nie jest to książka, która dostarczy nam przemyśleń natury egzystencjonalnej, ale z pewnością umili wieczór lub stanie się przyjemną rozrywką na długą podróż. Polecam również wszystkim plażowiczom🙂

 

 

Jedna odpowiedź to “„Krwawe wino” Erica Spindler”

  1. Agi Wrzesień 18, 2011 @ 5:18 pm #

    Właśnie Karol🙂 dla mnie Spindler jest dobrą autorką jeśli chodzi o fajną rozrywkę, dosyć dobra fabuła i dobrze zgrany kryminał, co prawda pochłonełam już 2 kolejne jej pozycje ale coś czuję, że „obsesja” Spindler – mój nowy nabytek będzie moim numero uno. Dla mnie to są książki, które wrzucam do torebki i wyciągam jak czekam na przystanku, jadę tramwajem czy mam wolną chwilę w pracy, niby nic a cieszy :)))

Skomentuj

