Olejek z drzewa herbacianego

30 Sier

Olejek z drzewa herbacianego to produkt, który z pewnością przyda się  w każdym domu. Jego właściwości i szerokie zastosowanie czynią z niego obiekt pożądania dla wszystkich tych, którzy borykają się z trądzikiem, łupieżem…albo po prostu chcą odświeżyć powietrze🙂

Olejek z drzewa herbacianego znany jest z działania antybakteryjnego i oczyszczającego, korzystanie wpływa też na ogólny stan i wygląd skóry. Stąd też moje zainteresowanie tym produktem. Z racji tego, że jestem „szczęśliwą”:) posiadaczką cery tłustej i trądzikowej postanowiłam wypróbować ten specyfik na sobie. Dodaję kilka kropel olejku do maseczek (np. oczyszczających z glinki, nawilżających, itp.) oraz do kremu na noc. Małym minusem jak dla mnie jest lekkie pieczenie zaraz po nałożeniu kosmetyku na twarz oraz dosyć mocny zapach olejku. W tej formie stosuję go od mniej więcej dwóch tygodni i myślę, że działa całkiem dobrze. Zaraz po przebudzeniu moja twarz  świeci się niemiłosiernie, ale jednocześnie wydaje się być wygładzona, a przebarwienia jakby mniej widoczne. Czyli niby działa🙂 Moja siostra- E. nie jest jednak aż tak zadowolona, jej zdaniem działanie olejku jest  mało widoczne. No cóż…co osoba, to opinia.🙂 Moim zdaniem, sam olejek cudów nie zdziała i raczej nie poradzi sobie z poważnymi wykwitami, czy ostrym trądzikiem.

Przy problemach  z łupieżem możemy dodać kilka kropelek olejku do szamponu, natomiast opryszczkę można leczyć  przecierając ją nasączonym wacikiem.

Aby poczuć świeżość w mieszkaniu wystarczy odrobinę olejku umieścić w urządzeniu do rozpylania (np. butli z dyfuzorem).

Zastosowanie olejku jest naprawdę niewiarygodne, jednak mnie interesują jego właściwości antybakteryjne…niestety:(

W najbliższym czasie planuję przetestować krem/balsam do twarzy z jego dodatkiem, wkrótce zdam recenzję.

Przkłady zastosowania z opakowania😀

Oczywiście sposobów i metod zastosowania jest wiele, ja jednak podałam jedynie te wypróbowane przeze mnie🙂

Enjoy😀

Jedna odpowiedź to “Olejek z drzewa herbacianego”

  1. Agnes Wrzesień 1, 2011 @ 7:36 am #

    Jak Ci sie spodobał ten olejek to olejkiem tamanu powinnaś być zachwycona !🙂

Skomentuj

