I’m back

6 Mar

Potwór ciasteczkowy na wakacjach

Wracam po baaardzo długiej przerwie. Zmieniam się ja, a ze mną mój blog. Od dzisiaj będzie można na nim znaleźć posty dotyczące książek, kosmetyków, rzeczy, które mnie aktualnie zainteresowały, a także kuchni , a właściwie tego, co potrafię szybko przyrządzic po zajęciach:) Nie uda mi się chyba uniknąć smaczków z zycia mieszkańców mieszkania w pewnej kamienicy, przy pewnej ulicy na P, w pewnym mieście na W😀 Muszę się przyznać, że jakiś czas temu zainteresowały mnie filmiki kilku blogerek na youtube.com. Zainspirowana ich działalnością, postanowiłam recenzować kosmetyki, które udało mi się przetestować, i które uznałam za moje osobiste/kosmetyczne must have. Mam nadzieję, że uda mi się zaprosć do współpracy kilka koleżanek i kącik recenzji szybko będzie sie powiększał.

Skomentuj

