Wstyd!

28 Mar

Co za wstyd, już tak dawno nie pisałam. …Wstyd wstyd wstyd. Już nawet znajomi pytają, co tak szybko się zniechęciłam. ehhh:) Przypomniałam sobie o tym blogu dokładnie wczoraj, gdy obejrzałam w programie Doroty Wellman wywiad z panem, który wygrał w „Milionerach” 250 tys. zł. Ow pan posiada wykształcenie podstawowe, a czyta ok 360 książek rocznie!!!!!! Gdy to usłyszałam policzki spłonęły mi pąsem. A ja ciągle ostatnio miałam wymówki, dlaczego to nie mogę zabrać się za czytanie. Teraz nadchodzą święta, więc mam nadzieję, że uda mi się przebrnąć przez „Taksim” Stasiuka, bo w planach na kwiecień mam jeszcze „Bambino” i książki Hłaski. Mam nadzieję, że się uda:)

Dopiero, gdy weszłam na tę stronę , zauważyłam, jak czas szybko płynie. Jeszcze tak niedawno żyłam zupełnie innymi sprawami niż teraz. Mało to odkrywcze, ale prawdziwe.

Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła przedstawić obszerną recenzję kolejnej książki.

Skomentuj

