Święta:)

20 Gru

Nadchodzą Święta:) Czas błogiego lenistwa i obżarstwa (dosłownie). Dla mnie miał to być również moment na nadrobienie książkowych zaległości. Miałam w planach przeczytanie książki pt. „Zapach ceru”(dostałam w maju na urodziny), „Stowarzyszenia umarłych poetów”(stoi na półce od września), „Sekretów”…i pewnie czegoś jeszcze, o czym zdążyłam zapomnieć:) . Już wiem, że z planów książkowych nici:( Zaraz po Świętach mam zapowiedziane kolokwium. No cóż, przynajmniej nie będę bezproduktywnie spędzać czasu spoglądając raz po raz zza książki i myśląc o niebieskich migdałach. (A o Migdale to już w ogóle nie):). PP też ma ciężki okres poświąteczny, więc nie poszalejemy również na wyprzedażach, na które tak w tym roku liczyłam. No nic.

W ramach odpoczynku będę czytać blogi 10 polityków. 10 polityków, 1 miesiąc, 1 praca. Hmmm….

Uwielbiam czyać blogi. Serio! Dzięki nim wiem, że moje problemy nie są jakieś wyjątkowe:) (a to nowość:)).Pozwalają mi także na odkrycie nowych niezbadanych obszarów…jak dla mnie jest to kuchnia:) Tak bardzo chciałabym umieć coś upichcić…tzn. niby umiem, ale problem pojawia się w momencie przyprawiania, zwłaszcza zup. Do historii przeszła moja pomidorowa, która miała smak stężonego koncentratu i nawet PP, który zmuszał się, aby ją zjeść, poległ na placu boju. Od tej pory to on odpowiada za dział „kulinaria”:). W sumie to nieźle sobie to wszystko urządziłam:D

Bo czemu to facet nie może zajmować się gotowaniem? Mamy chyba równouprawnienie, a to kobiety dalej pracują na tzw. dwa etaty. Myślę  jednak, że same „zgotowałyśmy” sobie taki los. Przecież „ja” zrobię to lepiej! A facet w tym samym czasie, gdy my gotujemy, sprzątamy,pierzemy, itd, ogląda spokojnie tv. Pewnie by pomógł, ale zaraz zostałby skrytykowany za źle odkurzony dywan. Ehhh….Relax….:D Jeszcze tylko kilka dni i…

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę wszystkim ciepła w rodzinnym gronie, spokoju i uśmiechu na twarzy, bo tego na co dzień nam brak:)

Skomentuj

